Wat houdt administratieve dienstverlening in?
Wij houden uw financiële administratie bij en organiseren het. Dit kan bijvoorbeeld gaan om:
- Verwerken van uw administratie
- Begeleiden van uw administratie
- Online samenwerken in uw administratie

Wij houden uw financiële administratie bij en organiseren het. Dit kan bijvoorbeeld gaan om:

Wij bieden een persoonlijke en flexibele aanpak. Onze medewerkers kijken naar de cijfers en zorgen ervoor dat uw administratie praktisch en overzichtelijk is ingericht. Zo heeft u altijd actueel inzicht en kunt u met vertrouwen ondernemen.
Onze aanpak:

nieuwsbrief
algemeen
Fisckwartaal(tje)
Alles over KOR-meldingen, de verlengde turboliquidatie, vso-aandachtspunten én hogere kinderopvangtoeslag in 2026.
Lees meer

nieuwsbrief
algemeen
FiscKoffertje Zakelijk
In deze editie leest u meer over bezwaar en beroep bij een nihilaangifte, wijzigingen in de lucratiefbelangregeling, de vervallen bijtelling voor zakelijke deelfietsen en de daling van de energiebelasting.
Lees meer

nieuwsbrief
algemeen
Fisckwartaal(tje) 3
Blijf op de hoogte van belangrijke fiscale ontwikkelingen voor ondernemers en DGA’s. In deze editie onder meer: verblijfskosten eigen rijders, heropening van het UBO-register, wijzigingen in vergoedingen voor buitenlandse dienstreizen en schenken met gesloten beurs.
Lees meer